12 sty 2016

❆ Dla Robótkowiczów 2015 od Dzieciaków-Starszaków ❆

W tym roku Niegowiacy przygotowali dla Was niespodziankę.

Komitet DezOrg zmiotło wraz z kapciami. Szczególnie wrażliwych prosimy o przygotowanie dwóch kontenerów chusteczek. Jeden może nie wystarczyć.

Zgłośnijcie odbiorniki:



Derekcja pisze:
Radość, którą w tym filmie zobaczycie/widzieliście - to dzieło ROBÓTKOWICZÓW, czyli Was Wszystkich, którzy zechcieliście obdarować naszych Mieszkańców.

Szczególne podziękowania kierujemy w stronę Kaczki i Bebe.

Pozdrawiam s.Lidia

34 komentarze:

Anstahe pisze...

Oj warto było dla takiej radości i takiego uśmiechu. Już jestem gotowa za rok!

kolorki pisze...

wzruszenie zupełnie nie-z-tej-ziemi!!!

Misiówa i Spółka:-) pisze...

<3 czekam już na kolejną robotkę:)))

dawny_basik pisze...

Niesamowite wzruszenie ogarnia jak się patrzy na radochę sprawioną drobiazgami i pamięcią. Za rok melduję się po raz nie pamiętam który :)

bozenas pisze...

ależ się zryczałam:)))

HappyAlimak pisze...

<3 wzruszyłam się tą radością.. ach, jak wspaniale że taka akcja powstała:)

Ula K. pisze...

Niesamowita radość :) wzruszyłam się...

Aneta pisze...

Ale radość!
Czekam na kolejną Robótkę! :-)

Evi pisze...

Jakie cudne, chlip, chlip :).

Olga W. pisze...

Wzrusz... gardło sciśnięte... klawiatura zalana... a w sercu radość ogromna!!! ♥ Komitecie Kochany dla Was dobrych myśli i uscisków tysiące ♥♥

Olga W. pisze...

Wzrusz... gardło sciśnięte... klawiatura zalana... a w sercu radość ogromna!!! ♥ Komitecie Kochany dla Was dobrych myśli i uscisków tysiące ♥♥

Małgorzata B. pisze...

Z uśmiechem i niesamowitym wzruszeniem obejrzałam Waszą relację świąteczną.Tyle ciepła,życzliwości i miłości, że aż w oku łza się kręci,jak widzę te Wszystkie uśmiechnięte buzie.Wspaniale że Jesteście,niech Robótka trwa cały rok:)
Pozdrawiam najmilej w Nowym Roku :D

Aine pisze...

Tyle radości i miłości , że się aż wylalo przez monitor (bo czy jest jakieś inne wytłumaczenie podwyższonego zużycia chusteczek??) <3

Katarzyna Brzostowska pisze...

Aż nieprawdopodobne, że z takich drobiazgów i dobrego słowa można się taaak ogromniaście cieszyć!

Astana pisze...

No i się poryczałam... Bosh tyle radości za tak niewiele...

Mysia pisze...

Dziękuję, że w tym filmie daliście nam spory kawałek Niegowa. Serce się rwie żeby być z Wami cały rok : )

gwiezdna pisze...

jacy Oni są szczerzy w swej radości i kochani!!! zasmarkałam pół okolicy. dzięki Kaczko i Bebe za tą wspaniałą akcję!

Michelle pisze...

Ryczałam jak bóbr! i chyba wypatrzyłam moje paczuszki!!! Całusy dla Bebe i Kaczki!

pasjebet pisze...

Tak niewiele trzeba, aby wywołać uśmiech na twarzy innych ludzi... Poruszający film, pozdrawiam serdecznie wszystkich mieszkańców Niegowa :)))

Anonimowy pisze...

Przemiły film. Dziękuję, że mogłam go obejrzeć! Cieszę się, że te drobiazgi dały tyle radości! BBM

Anonimowy pisze...

Niesamowite uczucie zobaczyć na własne oczy radość jaką wywołał prezent ode mnie. Suma sumarum my dostajemy od Nich nieporównywalnie więcej niż Oni od nas, a dobro powraca i to zwielokrotnione!!!!
Aśkowska

Elunia pisze...

Dla tej chwili radości WARTO BYŁO!!!

Ela pisze...

SUPER !!dla takich chwil,wzruszeń i szczerej radości na Ich twarzach.... aż ściska... gotowość na przyszły rok jest:)

dora pisze...

No ryczę,ryczę,bo jakżeby inaczej:)
Dziękuję za filmik,wspaniale zobaczyć wszystkie radosne buziaki i wspaniałe serdeczne opiekunki.
Pozdrawiam kochani!

Anonimowy pisze...

brak słów...wzruszenie ogromne! za rok też weźmiemy udział

BasiaW pisze...

Ten film powinni obejrzeć wszyscy, którzy narzekają i są niezadowoleni z życia...
Ta wielka radość to najpiękniejszy prezent dla wszystkich, którzy wzięli udział w robótce!Dziękuję Wam Drodzy Opiekunowie, że jesteście tacy wspaniali!

Sylaba pisze...

Co tu dodać... Super! Dziękujemy za podzielenie się z nami radością!

diabel-w-buraczkach pisze...

Chlip... smark... no to jest Produkcja Roku 2015! chlip... niech zyje Komitet i siostra Lidia z reszta personelu! chlip... chlip

Mamelkowo pisze...

Właśnie ryczę jak bóbr!!! Dopiero teraz to widzę!!!
Dziękuję, że mogę brać w tym udział z Wami!!!

Bebe pisze...

Mamelkowa! Ty podglądaczko! Czyżby cię palce świeżbiły do pisania?! Jutro! Jutro przecinamy wstęgę. Woźna pastuje podłogi, Kierowniczka układa przemowę ;)

Mamelkowo pisze...

Ale ja na tym filmiku widziałam MOJEGO Tadeusza!!!! I jego radość z zegarka z Mamelkowa!!!! I zaraz się poryczę znowu!!!!!

Unknown pisze...

Z ogromną kluchą w gardle dołączam do grona tych SPÓŹNIONYCH wzruszonych,zaryczanych ale jakze szczesliwych ROBÓTKOWICZÓW :)

Bebe pisze...

Joanno pójdź no w woźnej ramiona! Po cichutku ci zdradzę, że już za chwilę już za momencik. Kierowniczka właśnie ubrała garsonkę ;)

Asia pisze...

Nie przygotowałam chusteczek, teraz mam mokre rękawy. Bo jak się nie wzruszać, kiedy robiąc tak niewiele, możemy zrobić tak wiele? Wow, wow, wow! :)